Dag 22: Wanaka - Queenstown - Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Britt Timmermans - WaarBenJij.nu Dag 22: Wanaka - Queenstown - Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Britt Timmermans - WaarBenJij.nu

Dag 22: Wanaka - Queenstown - Te Anau

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

03 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Om 7u staan we op en om 8.30u vertrekken we richting Queenstown. Ruud, Sjors en ik gaan raften om 10u. We hebben een grote groep met 48 mensen en 8 rafts, maar wij hebben volgens mij toch echt de leukste gids met raften! Het raften is leuk, in een mooie omgeving, maar geen superspannende raft. Dit is goed te doen voor vrijwel iedereen die dit leuk vindt. Geen heftige dingen maar wel leuk! Onderweg zien we op verschillende plekken geiten langs de weg en ook zien we nog overblijfselen uit de tijd dat hier goud werd gewonnen. Vrijwel op het laatst raften we nog door een tunnel en daarna hebben we onze laatste stroomversnelling! Hierin laat onze gids ons nog een 360 maken. We hebben een leuk team en een super gids, dus een hele leuke tijd gehad.
Pap en mam hebben gewandeld in Queenstown, een hike van 4-5 km gedaan en daarna de stad verkend. Zij komen ons daarna ophalen. We lunchen hierna nog en rijden dan aan richting Te Anau. De omgeving is prachtig maar er is verder niets waar we onderweg voor hoeven te stoppen. We komen rond 18u aan bij ons appartementje. Daarna gaan we boodschappen doen en willen we gaan uiteten. Het restaurant waar we willen eten is vol en dus reserveren we voor 20.45u. We gaan eerst douchen en daarna terug om te eten. Hierna gaan we naar bed. Morgen gaat vroeg de wekker want dan gaan we naar Milford sound.